علل کمردردهای بهبود نیافته بعد از جراحی و درمان آن

چسبندگی های داخل کانال نخاع (۴۵% -۳۶%) : فرآیند طبیعی ترمیم بافت های جراحی شده داخل کانال نخاع،بعد از عمل جراحی باز ستون فقرات می تواند باعث ایجاد چسبندگی درون کانال شود و به نظر می رسد ایجاد این چسبندگی ها شایع ترین علت کمردردهای پس از جراحی کمر باشد. چسبندگی های ایجاد شده داخل کانال با فشار روی عصب های نخاعی می توانند دردهایی را در ناحیه کمر و پاها ایجاد کنند.

4 دیدگاه در آیا همچنان بعد از عمل جراحی باز کمر از درد کمر شکایت دارید؟
  1. Such a nice blog.

I have read an amazing article here.

2. سلام جناب دکتر.
    حقیقت یه چند مدتی هست که الایم بیرون زدگی دیسک داشتم و رفتم دکتر و گفت بیرو زدگی دیسک .و بخاطر ورزش حرفه ایم نمیتونم با این درد کنار بیام.کجا میتونم عمل دیسک کمر رو با لیزر انجان بدم .؟و هزینه اش چقدره .
    ممنون میشم باسخ بدید

• با سلام
      هر بیماری مناسب انجام عمل دیسک با لیزر نیست باید ام ار ایتان را ببینم.جواب سوال شما بستگی به علایمتان و شدت بیرون زدگی دیسک در ام ار ای دارد.لطفا از کلیشه ام آر آیتان در پشت نور پنجره عکس بگیرید و به همراه نوار عصب و عضله (اگر دارید) و مختصری از شرح حالتان ایمیل کنید. یا به صورت حضوری با تمام مدارکتان جهت بررسی بیشتر و معاینه مراجعه کنید.
      هزینه هم بستگی به تعداد دیسک بیرون زده، علایم همراه و نوع بیمه تکمیلی دارد.

ایمیل: drnoghrekar@gmail.com

همراه مطب:۰ ۷۲ ۷۲ ۷۲ ۰۹۱۰