بلوک عصب پس سری  جهت درمان سردردهای ناشی از پس سر و میگرن

سردردهای ناشی از درگیری عصب پس سری به صورت درد در پس سر حس می شود که گاهی به پیشانی و حتی اطراف و زیر چشمها تیر میکشد و فرد بعد از مدتی از خم کردن گردن به طور مثال برای مطالعه و کار با موبایل و… دچار سردرد می شود.

بلوک عصب پس سری  جهت درمان سردردهای ناشی از پس سر و میگرن

بلوک عصب پس سری درمان ساده ای است که با تزریق دارو دراطراف اعصاب پس سری بزرگ و کوچک که پشت سر و درست بالای گردن واقع شده اند، انجام می پذیرد. بریا بالاتر رفتن دقت تزریق فوق تخصص درد از سونوگرافی برای تزریق دقیق دارو استفاده می کند.

تزریق، التهاب و تورم بافت اطراف عصب را کاسته و در نتیجه موجب کاهش درد و دیگر نشانه های التهاب و آزردگی اعصاب و ساختارهای مجاور میشود.

بطور مرسوم سردردهای ناحیه پس سر شامل انواع مشخصی از سردردهای تنشی و میگرنی، به بلوک عصب پس سری پاسخ می دهند.

پس از تزریق شما مدتی در مطب خواهید ماند. اکثر بیماران می توانند خودشان تا خانه رانندگی کنند. ما به بیماران توصیه میکنیم تا ساعاتی پس از این تزریق استراحت کنند. می توانید از یخ در ناحیه تزریق استفاده کنید.

شما قادر خواهید بود در حد توان فعالیت کنید.

بطور کلی بیمارانی که بتازگی دچار درد شده اند بهتر از کسانی که مدتی طولانی درد را تحمل کرده اند، به درمان پاسخ می دهند.

معمولاً اولین تزریق بیشتر جنبه آزمون دارد تا جنبه درمانی.

بلوک عصب پس سری  جهت درمان سردردهای ناشی از پس سر و میگرن

اولین بلوک تأیید خواهد کرد که آیا در ایجاد درد اعصاب پس سری دخیل هستند یا خیر، بنابراین از این نظر سودمند خواهد بود.

سردردهای مزمن از هر نوع می توانند زندگی و عملکرد شما را تحت الشعاع قرار دهند.

تحریک عصب پس سری و فوق چشمی بعنوان یک درمان جدید، روشی ایمن و مؤثر برای سردردهای مزمن می باشد.

تحریک عصب تنها در بیمارانی انجام می شود که همه درمان های موجود اعم از داروها و بوتاکس را امتحان کرده باشند.

توجه: این اطلاعات جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نیستند.