درمان دردهای ناحیه کمر

دردهای ناشی از دیسک ستون فقرات کمری(بدون جراحی) درمان دیسک بیرون زده کمر بصورت بسته و بدون برش جراحی با کمک لیزر(PLDD) درد ناشی از مفاصل ستون فقرات کمری(فاست کمری) دردهای مزمن بعد از جراحی باز ستون فقرات(FBSS) درمان بسته شکستگیهای مهره های کمری(ورتبروپلاستی و کیفو پلاستی) دردهای ناشی از تنگی کانال نخاعی(ناشی از دیسک، جابجایی مهره هاو…)

مشاهده فیلم جراحی دیسک کمر با کمک لیزر (دکتر علی نقره کار):

6 دیدگاه در درمان دردهای ناحیه کمر
  1. سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما و تبریک عید فطر…
    سوال داشتم خدمتتون کهبرای جراحی بسته دیسک کمر مهره چهار و پنج کمر به صورت بسته لیزری،حداقل باید چقدر هزینه کنم؟؟؟
    حداقل و حداکثر هزینه چقدر هست؟

• دکتر علی نقره کار ۶ تیر ۱۳۹۶ در ۰۱:۴۱ پاسخ دادن

با سلام باید ام اری و نوار عصب و عضله تان را ببینم،لطفا از کلیشه ام آر آیتان در پشت نور پنجره عکس بگیرید و به همراه نوار عصب و عضله و مختصری از شرح حالتان ایمیل کنید. هزینه هم بستگی به تعداد دیسک مشکل دار و بیمه تکمیلی شما دارد.
      ایمیل: drnoghrekar@gmail.com

2. با سلام و خسته نباشید
    ببخشید آقای دکتر بنده برای معالجه دیسک مادرم مجبورم پول قرض بگیرم وکلی زیر بار دین برم
    حال خواستم ببینم که عمل بسته کمر خوبه یا لیزر تراپی خواهشا راهنمایی کنید چون به علت قرض گرفتن فقط یکبار فرصت معالجه دارم
    ارلیزر تراپی هم زیاد تعریف می شه
    باتشکر

• با سلام
      جراحی دیسک با لیزر برای دیسکهای خاصی مناسب است مثلا برای دیسکهای جدا شده مناسب نیست. جواب سوال شما بستگی به علایمشان و شدت بیرون زدگی دیسک در ام ار ای دارد. و باید بدانید هیچ درمانی در پزشکی تضمینی یا صدر در صد نیست.

3. با عرض سلام و ارادت
    من بیرون زدگی حاد دیسک کمر دارم تغریبا هر شش ماه یکبار گرفتگی شدید عضله و جدیدا خیلی کم، سوزن سوزن شدن در بعضی از انگشتان، البته دایم نیست. سنم چهل ویک ساله.
    یک جلسه پیش دکتر کایروپراکتیک علی همتی رفتم، میشه راهنماییم کنید که آیا خطر داره یانه؟ واقعا بلاتکلیفم. خود دکترهای متخصص هم نظرات بسیار متضادی دارند.
    و سوال دوم اینکه افرادی که با لیزر عمل میشن، بهبود کامل هست مثل فرد سالم یا کلی مراعات دارن
    بسیار ممنون

• با سلام
      جواب سوال شما بستگی به علایمتان و شدت بیرون زدگی دیسک در ام ار ای دارد.لطفا از کلیشه ام آر آیتان در پشت نور پنجره عکس بگیرید و به همراه نوار عصب و عضله (اگر دارید) و مختصری از شرح حالتان ایمیل کنید.
      ایمیل: drnoghrekar@gmail.com

[بالا]